7 octombrie 2012

Motociclete si motociclisti

Suntem multi. Din ce in ce mai multi. Din păcate odată cu cantitatea nu creste si calitatea. Adică suntem motocicliști si posesori de motociclete. Si iar din păcate posesorii de motociclete sunt cei mai vestiti. Ca pe ei ii vedem la știrile de la ora 17.00 la rubrica accidente. Pacat de ei. Dar cat sunt vii se comporta de parca ar fi primii din familia lor nascuti in captivitate.
Despre ei nu vreau sa vorbesc.
Vroiam sa ii aduc in prim plan pe cei pentru care motorul e un stil de viata. E o pasiune. Pe cei care sunt adevaratii cavaleri ai motoarelor. Motociclistul este cel care te lasa sa treci pe trecerea de pietoni. Motociclist este cel care face cu mana unui pusti cu ochii ieșiți din orbite de admiratie si uimire aflat pe bancheta din spate a unei masini. Motociclistul este galant si șarmant. Este cel ce se opreste cand un frate de al lui are probleme. Dar destul despre mine...
E uimitor cum o motocicleta atrage privirile mai abitir ca un Ferrari. De ce? O prietena imi spunea de mult: "eu nu ma gândesc decât la asta cand vad un motociclist: daca poate sa faca treburile alea cu motocicleta...iti dai seama ce imi face mie?"
Ah si o sa va spun (poate ajuta) de ce mi-am luat eu Yamaha. Am vazut o reclama intr-o revista (marketingu' asta). Era o poza pe un A4 (foaie) cu o motocicleta Yamaha, si jos scria undeva mic mic mic: Baietii de baieti isi iau mașini...bărbații isi cumpăra motociclete.
Asa sa fie? Sau magia cailor putere e foarte puternica indiferent de forma lor?


(Preluat din lumea virtualului)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu